Algemene voorwaarden

VOOR DE BESTELLING

Bij twijfel over het artikel, de juiste maat of iets dergelijks kun je ons altijd even vragen via ons contactformulier, whatsapp of bellen. Dan adviseren wij je graag

NA DE BESTELLING

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u, op het door u opgegeven e-mailadres, een bevestiging van uw bestelling. Vragen over de status of voortgang van uw bestelling worden uitsluitend per mail (d.m.v. antwoord op de bevestigingsmail) of via ons contactformulier
 beantwoord. Op werkdagen ontvangt u binnen 24 uur hierover bericht.

BETAALMETHODEN

U kunt bij ICONFIT 24/7 op de volgende manieren betalen:

Winkel

  • Pinnen met uw pas of smartphone
  • Contant geld

Webshop

  • iDeal
  • BanKoverschrijving


Bij het eventueel afhalen van uw bestelde artikel kunt u in de winkel betalen, dit indien er via iDeal of overschrijving nog geen vooraf betaling heeft plaatsgevonden.

Creditcard betalingen (VISA en Mastercard) zijn i.v.m. de hoge kosten standaard niet mogelijk, vraag ons eventueel naar de voorwaarden.

PRIJZEN

Alle getoonde prijzen zijn de adviesverkoopprijzen van de fabrikant of leverancier inclusief het geldende BTW tarief.

Aanbiedingen zijn gekoppeld aan en berekend vanaf de adviesverkoopprijs. Tussentijdse prijswijzigingen door de gevolgen van o.a schommelingen op de financiële markt, veranderingen van btw-tarieven, hogere grondstof -en of transportprijzen en dergelijke kunnen niet voorkomen worden en worden doorberekend op basis van het advies van de fabrikant of leverancier.

De verkoper behoudt het recht alle bovenstaande prijsstijgingen door te bereken binnen 3 maanden na de tot standkoming van de overeenkomst. De koper behoudt hierbij het recht de koop zonder consequenties te ontbinden.

BESTELLING

Via de webshop

Zodra het factuurbedrag of het bedrag van de weborder op de rekening van ICONFIT 24/7 is bijgeschreven, wordt de bestelling verwerkt.

Mits de bestelde artikelen op voorraad en vóór 12.00 u. besteld zijn, dan worden deze binnen 2-5 werkdagen geleverd. Indien blijkt dat de door u bestelde artikelen (tijdelijk) niet op voorraad zijn, dan wordt u hiervan via een e-mail over geinformeerd en blijft uw bestelling in backorder staan. Zodra de artikelen weer leverbaar zijn worden deze per ommegaande naar u opgestuurd. Uiteraard bestaat de mogelijkheid om de bestelling alsnog te annuleren, wij storten dan het betreffende factuurbedrag of het bedrag van het geanuleerde artikel binnen 5 werkdagen weer terug op uw rekening.


AFHALEN

Afhalen kan ook, mits betaling via iDeal of overschrijving heeft plaatsgevonden, anders alleen indien in de winkel de factuur met cash of PIN wordt voldaan.

Afhaal adres:
ICONFIT 24/7
Nieuweweg 26 A
9301 GS Roden
Tel.: 06-42705780
Routebeschrijving

 

BEZORGING

Artikelen via de webshop

De bezorging van pakketjes wordt verzorgd door PostNL.

Uw bestelling wordt door PostNL doorgaans overdag bij u aangeboden. U ontvangt nadat wij uw pakketje hebben aangeboden een track&trace code, hiermee kunt u uw bestelling volgen. Indien u niet thuis bent dan wordt de volgende werkdag of zaterdag een 2e bezorgpoging uitgevoerd. Indien na twee bezorgpogingen het pakket niet uitgereikt is wordt het pakket maximaal 3 weken bewaard op een PostNL lokatie bij u in de buurt. Dit staat op het kaartje dat in uw brievenbus wordt achtergelaten.

RUILEN EN/OF RETOURNEREN

Vanzelfsprekend kunt u het product na ontvangst op uw gemak bekijken of in het geval van kleding en schoenen passen. U heeft de mogelijkheid om binnen 7 dagen na ontvangst een artikel te ruilen, retourneren of de koop ongedaan te maken. Het artikel mag uiteraard niet gebruikt, beschadigd of vies zijn. Verzegelde verpakkingen mogen echter niet worden geopend. Verstuur de artikelen die u wilt retourneren samen met de pakbon/factuur in een stevige verpakking of de verpakking waarin ze geleverd zijn.

Speciaal voor u bestelde HOMETRAINERS, onderdelen, accessoires of artikelen in de opruiming, aanbieding of voorzien van korting kunnen wel geruild of geretourneerd worden, maar u ontvangt geen geld terug. U ontvangt dan een waardebon of winkeltegoed voor de waarde van deze artikelen.

Hoe te ruilen en/of retourneren?
Als u een product wilt retourneren dan kunt u dit via ons contactformulier doen. 
Vermeld hierin het factuurnummer, wat u wilt retourneren en waarom.

Indien u alleen iets wilt retourneren maken wij uitsluitend de kosten van het artikel (of artikelen) weer aan u over. Als het bestelbedrag op of boven de gratis verzending zit, verekenen wij de verzendkosten die wij gemaakt hebben á € 7,50 (of € 12,50 voor B en DE) met het totaal bedrag.

Wilt u iets ruilen, vermeld dan ook wat u weer retour wenst te ontvangen. Artikelnummers vindt u via de webshop, u dient het artikel niet opnieuw via de webshop te bestellen. Vervolgens ontvangt u daarop een e-mail van ons met daarin alle informatie voor het vervolg van de retourprocedure.

Hoe lang duurt het?

Na ontvangst en controle van een retour ontvangen artikel wordt bij een retour of het ongedaan maken van de koop, binnen 5 werkdagen het factuurbedrag op uw bankrekening teruggestort.

Na ontvangst en controle van het te ruilen artikel duurt het normaliter 5 werkdagen (mits vervangend artikel op voorraad is) voordat u deze ontvangt. 

Wat zijn de Ruil/Retourkosten?

U betaalt zelf de verzendkosten bij ruilen of retourneren om het artikel naar ICONFIT 24/7 op te sturen. Wij betalen de verzendkosten bij ruilen om het gewenste product naar u op te sturen. Als u het artikel of de hele bestelling wilt annuleren en retourneren dan ontvangt u het aankoopbedrag minus de verzendkosten retour.

NIET COMPLETE EN/OF DEFECTE ARTIKELEN

Het is natuurlijk mogelijk dat er bij een product een onderdeel(tje) o.i.d. mist of dat u aan het product een defect constateert. Meld dit dan direct, maar in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling door middel van contactformulier
. Geef hierin duidelijk aan wat er mist of welk defect u heeft geconstateerd. Het kan zijn dat er gevraagd wordt om een foto van het defecte onderdeel op te sturen per mail.

Op werkdagen ontvangt u dan binnen 24 uur een e-mail van ons met daarin alle informatie omtrent de verdere procedure. U betaalt uiteraard dan geen verzendkosten.

GARANTIE

Op alle producten die ICONFIT 24/7 levert zijn de standaard fabrieksgaranties van toepassing. Indien documentatie bij de producten is bijgeleverd kun je hier meer informatie over vinden.

Hoe kan ik aanspraak maken op garantie?
Indien u een defect constateert aan het door ons geleverde artikel verzoeken wij om hiervoor het contactformulier te gebruiken. Vermeld het factuurnummer en geef een korte omschrijving van het geconstateerde defect. Je ontvangt daarop van ons een e-mail met daarin alle informatie omtrent de verdere afhandeling. Het kan zijn dat er gevraagd wordt om een foto van het defect op te sturen per mail.

PRIVACYVERKLARING

Uw klantgegevens worden door ICONFIT 24/7 uitsluitend gebruikt om uw bestelling zo goed mogelijk te verwerken. Uw persoonlijke gegevens worden door ons niet aan derden verstrekt, tenzij u hiervoor toestemming heeft gegeven.


ALGEMENE VOORWAARDEN

Op alle leveringen zijn bovenstaande voorwaarden van toepassing.


VRAGEN, KLACHTEN OPMERKINGEN EN SUGGESTIES

Om vragen, klachten opmerkingen en/of suggesties te melden verzoeken wij u om hiervoor ons contactformulier
 te gebruiken. Op werkdagen krijgt u binnen 48 uur van ons een reactie.

 

 


Deel het met uw vrienden!